SVAR - FRÅGESTUND

Jessica Borg
Hur länge ska Nikoline vara utlånad på foder? 
Vad kommer hända med henne om du inte får henne utlånad?
 
Svar: Jag har inte helt bestämt mig hur länge jag ska låna ut Nikoline, men till att börja med blir det ett år. Skulle de kännas bra och fodervärden vill ha kvar henne kan de säkert bli så att vi skriver nytt kontrakt på ett år till. Det återstår att se helt enkelt! 

Om jag inte skulle få henne utlånad så kommer jag helt enkelt ha kvar henne till jag får henne utlånad. Det löser sig alltid på något sätt. :) Men har då varit sjukt många som hört av sig och är intresserade, så tror nog jag kommer hitta den perfekta fodervärden! 
 
Lalalalalalala: 
Varför ska du låna ut Nikoline? :(

Svar: Jag kommer låna ut henne för att jag själv kommer flytta till hösten för att läsa på högskola. Eftersom att jag varken vet hur mycket pengar eller tid jag kommer ha över så känner jag att jag gör bäst i att låna ut henne i alla fall första året. :) Kul om hon får ut och visa upp sig på tävlingsbanorna med en annan ryttare då hon verkligen trivs med det. 
 
Emelie: 
Kommer du tillbaka till grällsta i sommar? 
Tar du med dig nikoline i så fall?
 
Svar: Yes, jag kommer tillbaka till sköna gröna Grällsta även den här sommaren! :) Grundtanken var att jag skulle ta med mig Nikoline, men just nu är det lite osäkert, beror helt på när den blivande fodervärden vill/kan ta henne. Men det hade varit kul att spendera så mycket som möjligt av sommaren med min lilla skrutt! 
 
Julia: 
När ska du till Grällsta i sommar?
Vad är det bästa med Grällsta?
Är det roligare att vara ledare på hopplägrer än allmänna?
Kramas hoppas vi ses i sommar! 
 
Svar:  Jag kommer att vara på Grällsta v.30-34, kan hända att de blir nån vecka till. Det bästa med Grällsta.. hm, jag älskar nästintill allt som har med Grällsta att göra! Hästarna, eleverna, de andra ledarna, gemenskapen, alla härliga skratt man får sig, ja listan kan göras lång! Svårt att säga vad som är roligast, det är ungefär lika roligt skulle jag nog påstå! Har man ett härligt gäng med elever så spelar det ingen roll om det är allmänt eller hopp. Det roligaste är nog att få vara ledare för allmänt läger några veckor och hoppläger några veckor, då blir det lite variation. :) Ser fram emot en härlig sommar på sköna gröna Grällsta! :) 

Kommentarer:

1 emmie:

Vad fin blogg du har! Kom alltid ihåg hur bra du är, och ingen kommer kunna slå dig i att vara du. Du är grym för det du gör och fortsätt så. Din blogg är sjukt fin, välskriven och så himla söt häst :D
Kram på dej och ha en underbar sommar!♥

Svar: Ååååh tack söta du! Va nog precis vad jag behövde höra just nu! Kram! Och hoppas du får en helt underbar sommar! :)
Sara Danielsson

Kommentera här: